Οι εθισμοί (λέγε με bobble)

Όταν με ρωτάνε τι παιχνίδια παίζω στον υπολογιστή, συνήθως απαντάω ότι απλά μπαίνω στο ίντερνετ. Δεν το κάνω επειδή σνομπάρω το βιντεοπαιχνίδια, κάθε άλλο, το κάνω επειδή είμαι εξωφρενικά επιρεπής στον εθισμό που αυτά συνεπάγονται. Μπορώ να φάω τρελά κολλήματα ακόμα και με τα πιο απλοϊκά-βαρετά παιχνίδια. Το πιο απίστευτο κόλλημα το είχα φάει μια περίοδο με τη πασιέντζα (τον windows…). Για να φανταστείτε την είχα φτάσει στο αθροιστικό vegas (αν δε πιάνετε την ορολογία είστε τελείως αθώοι και άβγαλτοι) κάπου στα 1500$ και δεν ήθελα να κλείσω το pc μη και χάσω τα λεφτά (παθέτικ). Αυτή η έξη όπως μου ήρθε ξαφνικά έτσι μου έφυγε. Μετά ήρθε το icy tower, ένα αναθεματισμένο χαζοπαίχνιδο (δε τολμάω να ψάξω για να βάλω λινκ, γιατί φοβάμαι ότι αν το αναζητήσω θα ξανακυλίσω. Φτάνουμε στο ματωμένο σήμερα. Λόγω πανελληνίων έχω κόψει σε μεγάλο βαθμό τη τηλεόραση αλλά το puzzle bobble δε μπορώ να το κόψω. Κάθε μέρα σχεδόν ασυνείδητα ανοίγω ένα tab στο firefox και πατάω στην αναζήτηση puzzle bobble. Ένα τέταρτο από τη ζωή μου κάθε μέρα, αναθεματισμένα δεινοσαυρίδια…

8 Σχόλια to “Οι εθισμοί (λέγε με bobble)”

  1. πρεζα Tv Says:

    Εγω 2 χρονια που εχω το pc δεν εχω βαλει παιχνιδι μεσα!!!

  2. coperty Says:

    Ουτε εγώ τα εγκαθιστώ πάντως, αλλά τα ρημαδιασμένα βρίσκονται παντού!!

  3. enteka Says:

    καλή βδομάδα 🙂
    σε καταλαβαίνω απόλυτα. ξόδεψα όλο το σαββατοκύριακο παίζοντας cake mania και delicious deluxe. Παίζεις το ρόλο του μαγαζάτορα-σερβιτόρου, με τέλεια γραφικά. Έχεις ζαχαροπλαστείο (ή εστιατόριο) και μπαίνει κόσμος και πρέπει να παίρνεις παραγγελίες, να τις φτιάχνεις, και να σερβίρεις, βγάζοντας χρήματα. Δεν ξέρω αν πρέπει να δώσω το λινκ (αλλά θα το κάνω: http://www.reflexive.com/CakeMania.html και http://www.reflexive.com/Themes/Arcade2004Banner/index.php?PAGE=game_detail&AID=624&CID=4055 )

    🙂

  4. coperty Says:

    Κακές πράξεις, κακό κάρμα φίλε (σατανικέ) 11…
    ευτυχώς το παιχνίδι με τα κέκια είναι trial!

  5. leonii Says:

    to apolito kapsimo!!! sling! sto miniclip! gia try this out…heeehehehe

  6. adiaforos Says:

    Και πού να παίξεις και το Bubble Bobble. Εκεί να δεις κόλλημα. (Αν το έχεις δει ήδη και δεν έχεις εθιστεί μάλλον κάτι περίεργο συμβαίνει.) Έχω αφιερώσει – ή χάσει, ανάλογα με το πώς το βλέπεις – ώρες και ώρες μπροστά στην οθόνη του πισιού. Πάντως το παιχνιδάκι είναι από τα εθιστικότερα. Και μόνο η μουσική φτάνει για να με σαγηνεύσει.

  7. coperty Says:

    μπααα προτιμώ το puzzle bobble

  8. Insidetheroom Says:

    […] in the sky with diamonds Σας είχα μιλήσει τα παλιά χρόνια για το μπούμπλε, όμως τίποτα, ΤΙΠΟΤΑ  δε συγκρίνεται σε επίπεδο […]

Σχολιάστε

