5 κι εδώ

Εδώ και λίγο καιρό παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον αυτό το παιχνίδι και τώρα μετά από πρόσκληση της Leonii ήρθε η ώρα να μπω κι εγώ στο χορό.

πέντε πράγματα που δε ξέρετε για μένα λοιπόν.

1) Βαριέμαι εύκολα αυτά με τα οποία στην αρχή καταπιάνομαι ενθουσιωδώς. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι μετά απο 5-6 μήνες θα εγκαταλείψω και το blogging.

2) Ο παραπάνω λόγος με οδήγησε στο να μή μάθω κανένα μουσικό όργανο παρά την πίεση που άσκησε προς αυτή τη πλευρά η οικόγενιά μου. Προσπάθησα να μάθω βιολί (το πιο σιχαμένο όργανο κατά την εκμάθηση) πιάνο, σαξόφωνο, φλογέρα, κιθάρα, τελικά έμαθα μόνο τουμπερλέκι…

3) Στα 13 μου σε προσπάθεια εντυπωσιαμού των γύρω μου άρχισα να γράφω κάποια εξεζητημένα κείμενα. Ακόμα και σήμερα είμαι αρκετά περήφανος για τα ποίηματα που έγραψα εκείνη τη χρονιά και θα θυμάμαι για πάντα τα όμορφα (και τα άσχημα) σχόλια που συγκέντρωσε η προσπάθεια μου σε λογοτεχνικά στέκια του διαδυκτίου όπως ο ίστρος. Όπως πάντα όταν πέρασε ο αρχικός ενθουσιασμός κι αυτή η ασχολία παραμερίστηκε.

4) Εδώ και δύο χρόνια έχω φάει ένα τρελό κόλλημα με τα εικαστικά. Διαβάζω μανιωδώς ότι τυχόν πέσει στα χέρια μου και ότι μπορώ να βρω στο ίντερνετ. Φέτος στο μηχανογραφικό μου σχεδόν σίγουρα θα έχω και την σχολή θεωρητικών τέχνης της ΑΣΚΤ αλλά λόγω της χαμηλής της βάσης θα είναι μάλλον στις «πίσω» επιλογές.

5) Το πρώτο (και δυστυχώς μοναδικό μέχρι στιγμής) ταξίδι στο εξωτερικό είχε προορισμό το Άμστερνταμ και ήταν όλα τόσο γαμάτα τόσο εξαιρετικά τόσο -βάλτε μια υπέροχη λέξη εδώ- που ανυπομονώ να ξαναταξιδέψω σε όσα περισσότερα μέρη του κόσμου αυτού μπορώ όσο το δυνατόν συντομότερα, (αν όλα παν καλά, αρχής γενομένης από το φετινό καλοκαίρι)

Τώρα σύμφωνα με τους «κανόνες» πρέπει να περάσω το παιχνίδι σε άλλους πέντε. Δύσκολο. είμαι λίγο καιρό στο μπλογκοχωριό και δεν έχω τόση οικιότητα με τόσα άτομα. Δε πειράζει, θα αναφέρω απλά τα blogs τα οποία διαβάζω κι ότι γίνει. Εchoes, Provate, Enteka (καλά αυτούς του δύο πρέπει να τους έχουν κάνει καμιά εικοσαριά προσκλήσεις) Ανεξάρτητε, Αδιάφορε αν θέλετε, συνεχίστε

4 Σχόλια to “5 κι εδώ”

  1. Jangel Says:

    Hello!!!Basika το 2 είναι και εμένα βασικό μου πρόβλημα,έκανα εναμησι χρονο κιθάρα και την παράτησα για χάρη του πιάνου το οποίο ελπίζω να κρατήσει για πάντα!!!Nice to meet you!

  2. coperty Says:

    Σου εύχομαι να συνεχίσεις και να φτάσεις σε ένα καλό επίπεδο γιατί είναι καταπληκτικό όργανο.
    (nice to meet you too!)

  3. indictos Says:

    Το 1 σου το έχω εγώ 4.Λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν έχει γιατρειά. (σε εμένα τουλάχιστον)

  4. justelene Says:

    an sou pw oti ta exw kai ta 5?? (OK ki8ara paizw edw kai 6 xronia alla fetos th stamathsa). To Amsterdam einai gamato odws,anypomonw na ksanapaw alla exw paei kai se alles xwres! Sxetika me thn texnh bes edw : http://www.artcyclopedia.com, http://www.daligallery.com.. Einai agaphmena links,ta kserw apeksw! An 8ymh8w tpt allo 8a sou pw..

Σχολιάστε

