Άνθρωποι φρικαρισμένοι

Είναι ηλίθια η λέξη, το ξέρω, αλλά νομίζω ότι είναι πολύ περιεκτική. Κοιτάζω γύρω μου, και είναι παντού. Συχνά είμαι κι εγώ μέσα σ’ αυτούς. Οι φρικαρισμένοι άνθρωποι είναι το επόμενο τρεντ, το επόμενο target group των διαφημιστών, είναι μια κατηγορεία ανθρώπων που υπήρχε πάντα αλλά πλέον αποκτούν αυτοσυνείδηση της ύπαρξής τους. «Είμαι φρικαρισμένος άρα υπάρχω».

Ο φρικαρισμένος άνθρωπος:

Είναι φυσικά αγχώδης (αλλά προσοχή ο αγχώδης δεν είναι απαραίτητα φρικαρισμένος) και πολύ μπερδεμένος. Η σύγχηση του είναι καθολική γεμάτη πληροφορίες και ιδέες.

Λειτουργεί με πολλούς συνειρμούς και εξωτερικεύοντας όλες τις σκέψεις του κάνοντας μια πρόταση του να φαντάζει παραλληρηματική σε κάποιον παρατηρητή.

Βρίσκεται πάντα στα όρια της κατάθλιψης χωρίς όμως να τα ξεπερνά.

Όλη αυτή η ψυχαναγκαστική συμπεριφορά όμως είναι το μοναδικό του κίνητρο στη ζωή, το «φρικάρισμα» (κέντημα το γραπτό σου αδερφέ…) είναι αυτοσκοπός.

Ο φρικαρισμένος συνήθως γκρινιάζει, αλλά είναι ένα καμουφλάζ γιατί είναι απόλυτα ικανοποιημένος μ’ αυτή τη μετριότητα που ζει, η γκρίνια είναι μία ακόμα ευκαιρία για μια μελλοντική κρίση «φρικαρίσματος» (επιμένεις;)

Οι φρικαρισμένοι άνθρωποι πεθαίνουν νέοι.

5 Σχόλια to “Άνθρωποι φρικαρισμένοι”

  1. elsa Says:

    Φρίκη!!!

  2. coperty Says:

    χαχα! τόσο χάλια?!

  3. roidis Says:

    έχεις πολύ δίκιο.
    όλα αυτά είναι το άλλοθι της αδράνειας.

    🙂

  4. anisixos Says:

    α εγω δεν ειμαι φρικαρισμενος γιατι δεν ειμαι ικανοποιημενος με τη μετριοτητα που ζω.ουτε εχω σαν αυτοσκοπο το φρικαρισμα.αληθεια ποιους περιγραφεις;
    επισης εχω μια απορια:εσεις οι μαθητες τι λετε για ολα οσα γινονται με τις καταληψεις και με την απαξιωση των αει-τει;δεν αποθαρρυνεστε;

  5. coperty Says:

    @anisixos. προσπάθησα να περιγράψω διάφορους ανθρώπους που γνωρίζω και νομίζω ότι τους συνδέουν αυτά τα χαρακτηριστικά (πχ, μια γειτόνισα, η μάνα ενός φίλου μου, κάποιοι συμμαθητές μου). Για τα ΑΕΙ δεν έχω αποκρυσταλώσει γνώμη γιατί ακόμα είμαι έξω από τον χορό, αλλά όλα όσα ακούω μου δείχνουν μόνοι δυσοίωνες εικόνες. Το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους μαθητές, μη ξεχνάς όμως ότι όταν προσπαθείς τόσο πολύ για κάτι απωθείς κάθε σκέψη που υποβιβάζει αυτό το «κάτι» γιατί αλλιώς…

Σχολιάστε

