Οι δευτέρες και ο Garfield

Kάθε δευτέρα, ξυπνάω με δυσκολία κοιτάω έξω από το παράθυρο τον ουρανό χωρίς ήλιο (τώρα που καλοκαιριάζει ελπίζω αυτό να σταματήσει) και μιζεριάζει η ψυχή μου.

Αισθάνομαι σαν ατυχής μετενσάρκωση του αγαπημένου μου ήρωα κόμικ

δευτεριάτικα βρήκα τα άπαντα του οκνηρού γάτου!

3 Σχόλια to “Οι δευτέρες και ο Garfield”

  1. stranger12 Says:

    Δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστο ένα post με τον αγαπημένο μου Γκάρφιλντ, πολύ περισσότερο όταν έχει ένα τέτοιο link!!! Το οποίο περιττό να πω ότι μπήκε αμέσως στα favourites του υπολογιστή μου!!!Thanks!

  2. Ένα κορίτσι που το έλεγαν Μαφάλντα! « Ο άνθρωπος του μετρό Says:

    […] από τα κόμικς (ή κόμιξ, όπως αγαπάτε). Βλέπω ένα post για τον αγαπημένο μου Γκάρφιλντ και περνάω μερικές […]

  3. Ο Μαύρος Γάτος Says:

    Garfield rulz

    (το πρότυπό μου στη ζωή…)

    -Έρχεται η άνοιξη, Γκάρφιλντ… (Jim speaking)

    -(κλείδωσε την πόρτα) (Garfield thinking – too lazy to talk in waste)

    Σ;)

Σχολιάστε

