κοινωνικός κομφορμισμός, bigger longer and uncut

όπως έχω ξαναπεί ο κοινωνικός κομφορμισμός είναι η φράση που στέλνει τον περισσότερο κόσμο από μηχανές αναζήτησης σ’ αυτό το blog (εσχάτως προστέθηκαν και τα βυζιά) όμως ομολογώ ότι δεν έχω γράψει τίποτα που να αναφέρεται σ’ αυτόν (ενώ αντίθετα για τα βυζιά έχω κάνει ένα φοβερό ποστ)

βρήκα αυτό το site  που δεν ξέρω τι μηνύμα προσπαθεί να περάσει αλλά εμένα μου θύμισε το αυτονόητο που όμως πολλές φορές δεν θέλουμε να θυμόμαστε. Ακόμα κι αν νομίζουμε ότι κάνουμε κάτι και διαφέρουμε ή νομίζουμε ότι το κάνουμε ανεπηρέαστοι ακολουθώντας την προσωπική μας βούληση και αισθητική, πάντα υπακούμε σε στερεότυπους κανόνες, πάντα τείνουμε στην ένταξη, πάντα αναζητούμε έστω υποσεινείδητα την αγελαία ασφάλεια (που απλά μετασχηματίζεται χωρίς να αλλάζει στην ουσία της)…

Ένα Σχόλιο to “κοινωνικός κομφορμισμός, bigger longer and uncut”

  1. Insidetheroom Says:

    […] έρχονται κάθε μέρα επισκέπτες που ψάχνουν για τον “κοινωνικό κομφορμισμό“. Τραγικό. 5 Comments so far Leave a […]

Σχολιάστε

