300

γιατί νιώθω ότι είμαι ο μοναδικός στη γη που δεν το είδε ακόμη?

7 Σχόλια to “300”

  1. enteka Says:

    κι εγώ επίσης…
    καλή βδομάδα
    🙂

  2. QueenElisabeth Says:

    Ούτε εγώ την είδα και έχω βαρεθεί να ακούω σχόλια. Όταν τελικά πάω να τη δω, θα είναι σαν να την έχω δει ήδη…

  3. Xavier Says:

    Ούτε κι εγώ την είδα. Αλλά δεν νοιώθω κάτι επ’ αυτού ακόμα…

  4. Σπιτόγατος Says:

    Λοιπόν είναι πάρα πολύ ωραία η ταινία!
    Καταπληκτική!
    Ακριβής μεταφορά του κόμικ στον κινηματογράφο!
    Εμένα μου άρεσε πολύ! Ευχαρίστως θα την ξανάβλεπα!!!

  5. Νεκτάριος. Τ Says:

    ουτε εγω την εχω δει.

  6. coperty Says:

    τώρα πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είμαι ο μοναδικός τελικά!

  7. Insidetheroom Says:

    […] που της το έδωσε ο γιος της να μου τον δώσει! Θα το δω, άφτερ ώλ, ελπίζω να είναι ωραίο. No Comments so far Leave a comment RSS feed for […]

Σχολιάστε

