Πως να μη τους δω (τους 300 ντε)?

Μου έφερε η μάνα μου DVD με τους 300 (φυσικά πειρατικό) που της το έδωσε μία συνάδελφος, που της το έδωσε ο γιος της να μου τον δώσει! Θα το δω, άφτερ ώλ, ελπίζω να είναι ωραίο.

update: Μπουχαχα τελικά δε παίζει το dvd! πέρασε κι αυτό.

3 Σχόλια to “Πως να μη τους δω (τους 300 ντε)?”

  1. QueenElisabeth Says:

    Στην Κύπρο οι 300 κάνουν πρεμιέρα απόψε αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας να πάω να τους δω. Η κολλητή μου με πρήζει για το καθαρά ηδονοβλεπτικό μέρος της ταινίας (300 γραμμωμένοι να τρέχουν πάνω – κάτω) αλλά δεν ψήνομαι…
    Δεν καταλαβαίνω τί είναι αυτή η μανία που τους έπιασε όλους.
    Γράψε μια «κριτική» όταν το δεις.

  2. coperty Says:

    χα, από μένα μη περιμένεις, μου βγήκε τζούφιο το dvd πάντως έχουν γράψει αρκετοί bloggers σχετικά.

  3. Σπιτόγατος Says:

    Για να μάθεις να βλέπεις πειρατικές ταινίες…
    ;ΡΡΡΡ

Σχολιάστε

