Απο γεωγραφία πως τα πάτε?

Βρείτε σε πέντε λετπά 49 ευρωπαϊκές χώρες!

(εμένα μου μειναν 15 ρε γμτ!!!)

6 Σχόλια to “Απο γεωγραφία πως τα πάτε?”

  1. QueenElisabeth Says:

    Χάλια, μου έμειναν 27. Θέλω όμως να καταγγείλω ότι αρκετές από τις 27 τις ήξερα αλλά δεν ήξερα να τις γράψω in english. (Από που έπρεπε να συμπεραίνω ότι η Belarus γράφεται με μόνο ένα l;)

  2. coperty Says:

    ναι κι εγώ έχω την ίδια καταγγελεία. Δηλαδή τη τσεχία που την ήξερα μου βγήκε η ψυχή για να την γράψω!

  3. elviola Says:

    Χι χι… κι εγω το ίδιο πρόβλημα είχα… Τελικά είναι ζήτημα ορθογραφίας και όχι γεωγραφίας…

  4. stranger12 Says:

    Eγώ τα πήγα αρκετά καλά. Ξέχασα μόνο το Αζερμπαϊτζάν, την Αρμενία, την Κροατία, το Μονακό και την Ουκρανία! Φοβερό quiz! 🙂

  5. coperty Says:

    βρήκες την Ανδόρα και τον άγιο μαρίνο?!!

  6. stranger12 Says:

    Ε, αλίμονο, τον Αγιο Μαρίνο δεν θα έβρισκα; Αν και παραλίγο να ξεχάσω το Βατικανό και την Ισλανδία!

Σχολιάστε

