τελείωσε.

πεθύμησα τον καλό ύπνο. και να χαζεύω χωρίς τύψεις για ώρες, και να βλέπω μαλακίες στη τηλεόραση, και να διαβασω επιτέλους κάτι που να γουστάρω, και να μην έχω ενα δίς φυλάδια σε κάθε γωνία του δωματίου. Τελείωσαν οι πανελλήνιες, και είναι κλισέ αλλά δεν κατάλαβα πότε συνέβει τι. Είμαι αισιόδοξος για τα αποτελέσματα (όπως και το 95% των υποψηφίων) . Ποιος ξέρει τι εκπλήξεις μας ετοιμάζουν οι φετινές βάσεις (έχω απορία που θα φτάσει το παιδαγωγικό!). Τα θέματα όλοι χέστηκαν να λένε ότι ήταν πολύ εύκολα, αλλά εδώ ισχύει ταμάμ το όπου ακούς πολλά κεράσια…

5 Σχόλια to “τελείωσε.”

  1. elviola Says:

    Κατ’ αρχάς καλά αποτελέσματα!!! Όσο για το παιδαγωγικό, αυτό που έχει γίνει με την άμεση απορρόφηση των δασκάλων είναι ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί. Όλοι όσοι θέλουν να μπούν στο δημόσιο τρέχουν σε αυτό, χωρίς να έχουν το απαραίτητο μεράκι. Επίσης, χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, αλλά απο αυτά που έχω δεί στη σχολή, η πλειοψηφία των φοιτητριων (τα αγόρια είναι ελάχιστα) προέρχονται απο τη θεωρητική κατεύθυνση, και ενώ έχουν πιάσει την βαθμολογία του παιδαγωγικού κοντά 17+, δεν έχουν ιδέα απο μαθηματικά, είναι ανίκανες να διδάξουν απλά προβλήματα 6ης δημοτικού, και τους φταίνε οι καθηγητές… Όχι ότι τα μαθήματα είναι άψογα, αλλά όταν δεν ξέρεις να κάνεις διαίρεση, δεν πας να βγείς κι απο πάνω! Sorry για την κατάχρηση του χώρου σου, αλλά έθιξες θέμα που με εξοργίζει. Κι εγω το παιδαγωγικό τελείωσα, και ενώ μπορώ να το κάνω -γνωστικα μιλώντας- επιλέγω να μην το κάνω γιατί δεν έχω το μεράκι που χρειάζεται και δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρω καλά.

    Όσο για τις Πανελλήνιες είναι η πιο καλή εισαγωγή για τις τέλειες διακοπές! Μετά απο τέτοιο ξεπάτωμα θα τις χαρείς διπλά!

  2. elviola Says:

    Προφανώς τα σχόλια δεν είναι προσωπικά, απλώς σε προετοιμάζω για το τι θα αντικρίσεις αν είναι και το παιδαγωγικό στις επιλογές σου…

  3. coperty Says:

    mpa oxi, exw katastala3ei gia psyxologia, opote mporeis na peis eley8era oti goustareis gia tous wannabe paidagwgous, pou ka8olou den tous endiaferei ousiastika to 8ema apla akousan oti exei apokatastash kai tre3an san ta probata. Den einai oloi etsi alla oi perissoteroi. Kai to kako einai oti kapoioi pou to exoun meraki, opws les, 8a meinoun ap’e3w…

  4. elsa Says:

    καλά αποτελέσμστα coperty!!

  5. justelene Says:

    ΠΑΠΑΛΑ!!!!! Αν και τώρα δεν έχω δικαιολογία: πρέπει να μαζέψω το δωμάτιό μου και να πετάξω τα «άπειρα φυλλάδια» που έχουν κατακλύσει ολόκληρο το σπίτι μου αλλά και της γιαγιάς μου..

Σχολιάστε

