Σαλντιμπάγκε Ψωμιάδη μη διαβάζεις το μπλόγκ μου! Ουστ, Ούστ!!

Περίεργη είναι η ζωή σε λέω

ο νέος κοκ με κάνει και κλαίω (καλά μη φανταστείς, χάριν της ρίμας)

Δεν πρόλαβα να κάνω το ποστ, κι ήρθαν οι πράκτορες του Ψωμιάδη (ο θέε μου τώρα που μ’ έβαλαν στο μάτι μήπως πρέπει να καταφύγω στη Γουατεμάλα? κλαψ κλαψ). Μας σταματάει που λές ένας μπατσοτροχονόμος (που κόβω τ’ αρχίδια μ ότι ψηφίζει ΝΔ) και μας γράφει επειδή εγώ (ο πισινός, με τη καλή έννοια για να καταλάβεις) δε φορούσα κράνος. Εντωμεταξύ με κατέβασε ένας φίλος μου στη κυριολεξία 50 μέτρα μέχρι το βίντεοκλαμπ να επιστρέψω κάτι prison break που έληγαν σήμερα και καταλαβαίνεις τώρα ότι το θέμα του κράνους (του πισινού) δεν θα μπορούσε να περάσει από κανένα νου ανθρώπινο. Να προσθέσω ότι απ’ το δρόμο αυτό ΔΕΝ είναι πιθανόν περάσει μπάτσος σε καμία των περιπτώσεων (τότε πως πέρασε αυτός; σε είπε ότι ήταν πράκτορας…). Ήθελα να πω και για τον Ψωμιάδη! Να εδώ το είχα, αλλά προτίμησα το sad puppy λούκ μπας και κερδίσουμε την εύνοια του πράκτορος.

dead_dog.jpg

μάταια. Και κάπως έτσι πήρα την πρώτη μου κλήση, και το πιο τραγικό δεν ξέρω να οδηγώ!

α και δες κι εδώ

να πάρει και Η Εξαδέλφη του κλώνου της Ντέπυς Γκολεμά πρόστιμο τώρα!!!!!

γκρρρ!

Ένα Σχόλιο to “Σαλντιμπάγκε Ψωμιάδη μη διαβάζεις το μπλόγκ μου! Ουστ, Ούστ!!”

  1. roidis Says:

    με συγχωρείς αλλά αφού «πληρώνουν» οι Νομάρχες…
    (χεχεχε)

Σχολιάστε

