ε όχι και τον Λαϊλιά ρε πούστη μου.

Αν μια πόλη σαν τις Σέρρες έχει χίλια μύρια προβλήματα κι αρνητικά στην καθημερινότητά της. Έχει κι ένα μεγάλο καλό. Σε μισή ωρίτσα με τ’ αμάξι μπορείς να βρεθείς σε τέτοια μέρη.

2.jpg

9.jpg

serres_96.jpg

Αυτές είναι κάποιες φωτογραφίες από το βουνό του Λαϊλιά, μέρους συκλονιστικής ομορφιάς, και σας το λέω εγώ που δεν είμαι και ο ορισμός του φυσιολάτρη.

Ε αυτό το μέρος, δεν φτάνει που τόσο καιρό το ‘χαν χεσμένο, τώρα θέλουν να το κάνουν Λατομείο! Μιλάμε για παρθένα δασική έκταση!! Θέλει να το κάνει ένας ιδιώτης που προφανώς έχει βρει και την ανάλογη πολιτική στήριξη. Ευτυχώς ο κόσμος και διάφορες οργανώσεις έχουν φρυάξει και το σχέδιο απ ότι φαίνεται θα προσκρούσει πάνω στη καθολική αγανάκτηση. Βλέπετε οι λατόμοι έπεσαν και σε περίοδο οικολογικής ενεργοποίησης 😉 ρε μπας και κάτι αλλάζει; (ας μη λέω μεγάλες κουβέντες όμως πριν κλείσει το θέμα).

2 Σχόλια to “ε όχι και τον Λαϊλιά ρε πούστη μου.”

  1. Darthiir the Abban Says:

    Ε ξέρεις τώρα πως είναι αυτά…
    Άμα του μπεί του άλλου στο μυαλό ότι μπορεί να εκμεταλλεύεται τα πάντα και να κάνει ότι θέλει, μόνο με μεταμόσχευση εγκεφάλου διορθώνεται το πρόβλημα…

  2. coperty Says:

    όπως του μπήκε να του βγει 😛 έχω δει και το βουνό του χωριού μου που τα καναν σαν σκατά με τα λατομεία. Γιατί αν μπουν μέσα δε τους σταματάει τπτ, μέχρι να γαμηθεί όλο το βουνό. Πολύ βρισίδι σήμερα!!

Σχολιάστε

