τέλη και αρχές

Είναι περίεργες αυτές οι μέρες. Όλο αυτό το καλοκαίρι αφήνω συνεχώς πίσω μου κύκλους που κλείνουν και νιώθω ότι μια μακρά μεταβατική φάση φτάνει τώρα, στο τέλος της. Μάλλον το πιο χαρακτηριστικό είναι το σχολείο, μετά από 12 χρόνια η 11η Σεπτεμβρίου με βρήκε χωρίς αγιασμό και παλιούς συμμαθητές. Ήταν λίγο περίεργο. Κανονίστηκε και το περίφημο τέρας των πανελληνίων, πλέον είμαι και επίσημα φοιτητής (καλά δε γράφτηκα ακόμη οπότε σχεδόν επίσημα). άλλο, ένα θέμα με την ενηλικίωση, μεθαύριο ψηφίζω κιόλας. Μεγάλο απωθυμένο η ψήφος. Τώρα που πλησιάζει η ώρα καταλαβαίνω ότι ίσως δεν είναι και big deal αλλά όσο να πεις έχει το ενδιαφέρον του. Μετά η μετακόμιση. φεύγω τη δευτέρα για Αθήνα. όσο το περίμενα όλη τη χρονιά, τώρα δε σας κρύβω ότι νιώθω ένα μικρό σφίξιμο. Φεύγοντας απ’ τις Σέρρες, αφήνω κάποιους αγαπημένους ανθρώπους, και κάποιους λιγότερα αγαπημένους αλλά συνηφασμένους με τη καθημερινότητά μου. Αφήνω ένα χώρο που παρά την δυσαρέσκεια που μου προκαλούν κατά καιρούς διάφορες εκφάνσεις του μου δίνει πάντα την αίσθηση του οικείου και του ασφαλούς.

update:

υγ. Ένας τύπος στο δρόμο είχε ringtone το everyway that I Can! αυτό θα πει μνήμη!

υγ.2 Το heroes τα σπάει! το κατεβάζω και το βλέπω απ’ τη δουλειά (μη κρίνεις ίνα μή κριθείς) έγραψα καμιά δεκαριά επισόδεια. Μπορεί να μη πληρώθηκα σοβαρά (συμβολικό το ‘πανε οι εργοδότες, οι φίλοι μου ήταν λίγο πιο διαχυτικοί στους χαρακτηρισμούς) αλλά πήρα μια καλή εμπειρία, καθώς να δουλέψω σε εφημερίδα ήταν επίσης στη σφαίρα των απωθυμένων. Κλείνει κι αυτός ο κύκλος

υγ.3 πωω αυτό το ποστ είναι αφόρητο!

update2:

Ένα Σχόλιο to “τέλη και αρχές”

  1. nikolas Says:

    Είδα όλο τον πρώτο κύκλο των Heroes. Είναι πολύ καλό, σε κουράζει λίγο προς το τέλος αλλά είναι πολύ καλό. Εμένα το απωθημένο μου είναι που δεν έχω super powers!

Σχολιάστε

