lost in the big city

Μία βδομάδα στην πρωτεύουσα και πολλά αντίξοα συμβαίνουν. Καταρχάς τρεις επισκέψεις στο ΙΚΕΑ σε δύο μέρες και ένα δισεκατομμύριο βίδες που έπρεπε να μπουν μέχρι τέρμα (τη τύχη μου τη ξεκωλιάρα) ούτε στον ωχτρό μου δεν το εύχομαι. Κατά δεύτερον, όχι γαμώ τη κενωνία μόλις τελείωσα με το σπίτι κι έφυγαν συγγενείς και γνωστοί να με πιάσει τριήμερη γαστρεντερίτιδα!!  Φαντάσου γαμώσκηνικό, εγώ μόνος χωρίς tv, internet και χωρίς κάνα γνωστό εκεί κοντά να βολοδέρνω από τη χέστρα στο κρεβάτι και τούμπαλιν. Με το κινητό να  επιζητώ τον οίκτο των φίλων που είχαν πρακτικότατες συμβουλές του τύπου φάε ένα μήλο (και που θα το βρώ ρε κοπελιά 12.00?) απ’ αυτό το κακό ανάρωσα πάνω στο σημείο που είχα αρχίσει να απελπίζομαι και να κλαίω τη μοίρα μου.

επίσης γράφτηκα στο πάντειο… οκ νο κόμμεντς για την εμπειρία, χοντρομπερδεμένη φάση με αρκετό χιούμορ και αναρχικές ανταύγιες αλλά όπως και να το δεις το μπουρδέλο πανεπιστήμιο δύσκολα το λες.  έπαθα την ίδια μέρα ένα πολιτισμιό σοκ όταν βρέθηκα σε πάρτυ της Πανσπουδαστικής στο πανεπιστήμιο όπου έπαιζε disco!

και κάπου εκεί μπήκα στα Μετρά και γυρνούσα μες τη τρελή χαρά τη πόλη. και κάπως έτσι βρέθηκα και σ’ ένα ίντερνετ καφέ μπροστά και θυμήθηκα πόσο μου ‘χει πραγματικά λείψει το ιντερνετ! πήγα στο καπάκι στον ΟΤΕ γιατί πολύ το καθυστέρησα.
ήθελα να γράψω πολλά σήμερα ρε γαμώτο αλλά τώρα βαριέμαι και πεινάω. Εννοείται θα φάω Τζανκιά στο φούλ γιατί τόσες μέρες τρώω μόνο ρύζια και μαλακίες και ο οργανισμός μου διψάει για σκουπιδαριό!!

9 Σχόλια to “lost in the big city”

  1. lifewhispers Says:

    Καλω ήρθες λοιπον. Απίθανα θα περασεις, guaranteed!!! Ειδικα στο παντειο!

  2. Tasos Says:

    Welcome to reallity, φίλε!!

  3. Θρώγκος Says:

    Χεχε. Σε ζηλεύω πάντως.

  4. mitsosheiz Says:

    Γάμα τα πάρτυ και τις μαλακοκομματικόπαρέες στο Πανεπιστήμιο!!! Είναι οτι πιο δήθεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου (μετά την Άννα Βίσση……). Για το καλό σου τα λέω.. Καλή αρχή!

  5. coperty Says:

    @lifewhispers. το ελπίζω, και τα μυνήματα που έχω εισπράξει μέχρι τώρα συνηγορούν προς αυτό!

    @τάσο, ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερος φαν της πραγματικότητας και δύσκολα θα γίνω τώρα. Μπορώ να σου πω μόνο ότι έχω αρκετή επίγνωση των συνθηκών και πορεύομαι μ αυτό προς το παρόν 😉

    @θρώγκο, δε θα έπρεπε να ζηλεύετε, άλλωστε εσείς παίζεται και πιάνο!

    @μίτσος, το δήθεν και οι μαλακοκομματικοπαρέες μου προκαλούν κι εμένα μεγάλη δυσφορία οπότε σε διαβεβαιώνω ότι ανέκαθεν τα αποφεύγω. σ ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές και τις ευχές και θα προσπαθήσω να αποφύγω τουλάχιστον την Άννα Βίσση :p

  6. laxanaki Says:

    Καλωσήρθες!!! Θα περάσεις τέλεια παρά την κακή αρχή!!! Για ότι θές στείλε mail!!

    Y.G. Πότε πρόλαβε το Πάντειο και έκανε πάρτυ???

  7. coperty Says:

    σε παρακαλώ, για όλα τ άλλα να πεις νταξ, αλλά όχι και για τα πάρτυ(ζ)…

  8. justelene Says:

    Lol! Καλωσήρθες..

  9. justelene Says:

    Α και αν χρειαστείς κάτι..

Σχολιάστε

