Χιόνια στη Συγκρού! (wtf?)

update: Χθες το βράδυ το ‘στρωσε στη Συγκρου!!!

 sygkr.jpg

 sygkr2.jpg

 

όμορφο χιόνι πέφτει μανιωδώς απο χθες. δείτε


sygkrou2.jpg

sygkrou4.jpg

sygkrou5.jpg

sygkrou8.jpg

sygkrou9.jpg

sygkrou6.jpg

sygkrou3.jpg


5 Σχόλια to “Χιόνια στη Συγκρού! (wtf?)”

  1. adiaforos Says:

    Της πουτάνας! Και εδώ (Μιχαλακοπούλου) δεν φαίνονται καλά-καλά τα αυτοκίνητα. Άντε, και του χρόνου.

  2. Θρώγκος Says:

    Η τελευταία φωτογραφία μου θυμίζει ένα φίλο μου.

  3. Phevos Says:

    έχετε όμορφους φίλους, ή έχετε φίλους όμορφα δέντρα.

  4. dustuxima Says:

    Εμένα η προτελευταία μου θυμίζει τη μάνα μου, γι’αυτό την αγαπάω.

  5. Phevos Says:

    όχι όχι, την μάνα σας την αγαπάτε εξαιτίας του οιδυποδίου όλα κι όλα :p

Σχολιάστε

