έλληνες emo

πάντα πρωτοπόροι

232 Σχόλια to “έλληνες emo”

  1. πρεζα tv Says:

    Καλο ειναι να παιρνουν προφυλαξεις…

  2. ou ming Says:

    Τη βρίσκω ακόμη πιο σέξυ με υπόκρουση το «Πέταγμα του κόνδομα».

    Ουμπέρτο Έμο

  3. Phevos Says:

    Εγώ τη προτιμώ σόλο

    Γιώργος Χemoνας

  4. ou ming Says:

    Καλά

    Εμονουήλ Εμοροΐδης

  5. Artemis Says:

    Ας πάνε να αυτοκτονήσουνε να τελειώνει και η μόδα τους και η αθλιότητα τους … έλεος!

  6. pierrotos Says:

    den tous upostirizw..alla vriskw pio friktous tous anti-fa kai tous «skeptomenous» oi opoioi tous krazoun kai pleon tous xtupane,tous koureuoun kai alla dimokratika….to diafoetiko zitame an apodehtei i elliniki koinwnia,alla autous den tous upologizoume…

  7. ΖΩΗ Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΥΣ ΝΑ ΓΕΙΝΗΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ 16ΧΡΟΝΟ ΜΕΛΕΝΕ ΖΩΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡ

  8. Ανώνυμος Says:

    ΕΣΥ ΠΟΣΕΡΛΕΝΕ

  9. Ανώνυμος Says:

    ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΤΟΜΙΝΗ ΜΑ ΣΟΥ

  10. Ανώνυμος Says:

    ΝΕ ΑΘΕΛΗΣ ΝΑ ΓΕΝΟΥΜΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ

  11. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΣ ΣΕΛΕΝΕ

  12. Ανώνυμος Says:

    ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΕΣΙΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΜΟ

  13. Ανώνυμος Says:

    ΖΩΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΣΥ ΠΟΣ ΣΕΛΕΝΗ

  14. Ανώνυμος Says:

    ΤΟΡΑ ΔΕΠΟΡΟ ΣΕΠΑΝΤΗΣΟ ΑΥΒΟ

  15. Ανώνυμος Says:

    ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕΙ ΛΩ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΝ ΝΕΧΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΕΜΟ

  16. Ανώνυμος Says:

    ΕΤΑ ΣΗ ΣΤΟ ΠΙΤΙ ΣΟΥ

  17. Ανώνυμος Says:

    ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ

  18. Ανώνυμος Says:

    ΠΑΤΗΝ ΣΕΜΕ

  19. Ανώνυμος Says:

    ΠΑΤΗΝ ΣΕΜΕ ΤΗΚΑΝΗ

  20. ΖΩΗ Says:

    ΜΕΤΑΞΗ ΣΗ ΜΑ

  21. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΓΕΣΤΗ ΕΧΕΙ

  22. Ανώνυμος Says:

    ΠΑΘΕ ΦΙΛΝΑΔΑ

  23. Ανώνυμος Says:

    ΣΗ ΛΑΜΕ ΤΟΚΙΟ ΗΟΤL

  24. Ανώνυμος Says:

    ΚΟΡΙΤΣΙΟ ΕΦΕΤΑ ΣΕΣ ΣΤΟ ΣΗΤΗ ΣΟΥ

  25. Ανώνυμος Says:

    ΣΤΟ ΠΗΤΗ ΣΟΥ

  26. ΖΩΗ Says:

    ΠΟΥΗ ΣΕ

  27. ΖΩΗ Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ

  28. Ανώνυμος Says:

    ΕΘΑΡΙΣΤΟ ΠΩΛΥ

  29. Ανώνυμος Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΣΕΘΑΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΕ

  30. Ανώνυμος Says:

    ΦΙΛΙΜΟΥ

  31. Ανώνυμος Says:

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕΔΩ ΚΟΤΙΑ

  32. Ανώνυμος Says:

    παο στο σχολειο

  33. Ανώνυμος Says:

    ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥΗΣΕ

  34. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥΜΕΝΕΣ

  35. ΖΩΗ Says:

    ΠΟΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΙ ΤΗΛΕΘΟΝΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ

  36. τι πάει στραβά σ αυτό το blog? « Spinach Vatican Says:

    […] […]

  37. ΖΩΗ Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΡΟΣΙ

  38. Ανώνυμος Says:

    ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑ ΝΟ

  39. Ανώνυμος Says:

    ΕΙΜΑΙ ΔΕΠΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΑΚΟΥ Ο ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΙ ΛΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΙΣ

  40. Ανώνυμος Says:

    ΤΙ ΠΑ ΕΙ ΤΡΑ ΒΑ

  41. Ανώνυμος Says:

    ΕΙ ΤΙ ΚΑΝΗΣ

  42. Ανώνυμος Says:

    ΕΣ ΠΕ ΜΟΥ

  43. Ανώνυμος Says:

    ΤΙΘΑΚΑΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑΚΑΝΗΣ ΔΩΡΟ

  44. Ανώνυμος Says:

    ΠΕΠΙ ΝΑ ΣΕ ΕΓΩ ΘΑΜΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

  45. Ανώνυμος Says:

    ΕΓΩ ΠΑΟ ΚΑΛΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑ ΕΝΑ ΕΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΒΡΙΟ ΔΕΘΑΠΑΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  46. Ανώνυμος Says:

    ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΣΟΥ

  47. Ανώνυμος Says:

    ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙΚΑΝΗΣ

  48. Ανώνυμος Says:

    ΣΟΥ ΡΑΣΙ ΤΟΚΙΟ ΗΟΤΕL

  49. ΖΩΗ Says:

    ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΕΝΑ ΦΙΛΗΣ

  50. Ανώνυμος Says:

    ΣΕ ΘΕΛΩ

  51. ΖΩΗ Says:

    ΜΕΣΕΡΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΟΣ ΜΕΛΕΝΕ

  52. ΖΩΗ Says:

    ΕΣΥ ΜΕΤΟΛΕΣΙΛΕΣ SIMS 2

  53. Ανώνυμος Says:

    ΣΠΑΘΕΙΣ

  54. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΣ ΝΑΠΟ ΣΤΟ SIMS 2

  55. Ανώνυμος Says:

    ΓΙΑ ΣΕ ΑΦΙΝΟ ΠΟΛΥ ΝΑΠΑΤΙΣΕΣ

  56. Ανώνυμος Says:

    ΠΑΝΤΙΣΕΜΕ

  57. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΣ ΠΕΝΟ

  58. ΖΩΗ Says:

    ΤΙΕΙΓΕΙΝΕ

  59. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙ ΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

  60. Ανώνυμος Says:

    ΣΕ ΠΑΡΑ ΚΑ ΛΟ ΠΑΝΤΙΣΕ ΜΕ

  61. Cιphεrhood Says:

    ΕΙΜΕ ΣΤΗ ΔΡΟΜΟ ΓΙ ΤΙ ΣΠΙΤ. ΜΑΝΑ ΕΚΑΝΙ ΦΑΚΕΣ.

  62. Ανώνυμος Says:

    ΓΙΑ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑ ΝΙ ΜΑΜΑ ΣΟΥ

  63. Ανώνυμος Says:

    ΣΟΥ Α ΡΕ ΣΟΥ ΦΑΚΕΣ

  64. Ανώνυμος Says:

    ΣΟΥ ΡΕ ΣΙ ΦΑΚΕΣ

  65. Ανώνυμος Says:

    ΤΟΡΑ ΕΙ ΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

  66. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙ ΣΕ

  67. Ανώνυμος Says:

    EUROVISION ΣΟΥ ΡΕ ΣΙ

  68. Ανώνυμος Says:

    ΤΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙ ΜΕΡΑ

  69. Ανώνυμος Says:

    ΘΑ ΕΙΛΕΣ ΝΑ ΣΙ ΛΟ ΣΤΙ EUROVISION

  70. Ανώνυμος Says:

    ΓΙΑ ΤΙ ΜΑ ΝΤΑ ΠΑΣ

  71. Ανώνυμος Says:

    ΤΟΚΙΟ ΗΟΤΕL ΣΟΥ ΕΙ ΡΙ ΣΙ

  72. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙ ΣΕ

  73. Ανώνυμος Says:

    ΤΙΚΑΝΙΣ ΤΟΡΑ ΤΡΟ ΣΟΣ

  74. Ανώνυμος Says:

    ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΕΒΕΝΟ ΤΙΛΕΣ

  75. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΣΤΟΠΑΣ

  76. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΡΟ ΚΗΣΙΑΦΙ ***

  77. Ανώνυμος Says:

    ΜΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΙ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΕΡΙΣ ΑΥΒΡΙΟ 9 ΩΡΑ

  78. Ανώνυμος Says:

    ΤΟ ΤΗΛΕΦΟΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6*********

  79. Ανώνυμος Says:

    ΝΑ ΣΟΥ ΠΟ ΚΑ ΤΙ ΝΑΠΟΣΕΣΙΣ ΤΟΝΑ ΦΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΛΕΒΟΝΕ 21ΧΡΟΝΟ ΤΟΠΙΑΣΑΝΕ ΝΑΠΟΣΕΣ ΕΣΙΧΟ ΠΟΛΥ ΜΕΣΕΝΑ

  80. Ανώνυμος Says:

    ΣΕΠΑΡΑΚΑΛΟ ΝΑΠΟΣΙΧΕ

  81. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ

  82. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥΣΕ

  83. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥΣΕ ΣΕΠΑΡΑΚΑΛΟ ΝΕ ΣΙΛΙΣ ΣΕΜΕΝΑ

  84. Ανώνυμος Says:

    ΦΙΛΗΝΑΔΑ ΜΟΥ ΣΕΛΕΜΕ ΕΝΑ ΠΕΝΙΔΗ SIMS

  85. Ανώνυμος Says:

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕΙ ΛΟ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ

  86. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΝΑΔΑ

  87. Ανώνυμος Says:

    ΔΕ ΝΕΧΟ ΝΗΚΙ ΤΟ ΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ

  88. Ανώνυμος Says:

    ΠΑ ΡΕ ΜΕΤΗ ΛΕΦΝΟ

  89. Ανώνυμος Says:

    ΤΟ ΡΑ ΗΜ ΕΤΑ

  90. Ανώνυμος Says:

    ΠΑ ΡΕΜ ΛΦΕΝ ΟΤΟ

  91. Ανώνυμος Says:

    ΤΟΜΙ ΚΟΝ ΜΟΓΕΛΑ ΚΗ

  92. Ανώνυμος Says:

    ΧΑΧ ΑΧ ΟΡΕΑ

  93. Ανώνυμος Says:

    ΦΑΚΕ?

  94. Ανώνυμος Says:

    Υ ΠΟΒΟΛΗ ΑΠΑ ΣΗΤΝΗ

  95. Ανώνυμος Says:

    Ε ΝΑ ΣΤΙΛ ΕΚΕ ΔΟ ΦΑΕΚΛΣ

  96. Ανώνυμος Says:

    KIMASE

  97. Ανώνυμος Says:

    ΠΑς ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΟ ΕΙΣΑΙ

  98. Ανώνυμος Says:

    ΤΟΠΑΣ 2106854364

  99. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΛΥ ΕΙΣΑΙ

  100. Ανώνυμος Says:

    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗΝΑΔΑ

  101. Ανώνυμος Says:

    ABRIO EINAI SIKLO ΠΕΝΤΗ

  102. Ανώνυμος Says:

    φιλι μου σε παρακαλο παλετιφονο μου 210********

  103. Ανώνυμος Says:

    οχει τορα μετα

  104. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ

  105. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ ΣΙΛΕΜΕ

  106. ΖΩΗ Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ

  107. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΣΤΟ ΠΑΣ ΠΟ ΕΙΣΑΙ

  108. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗΝΙΔΑ

  109. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ ΣΕΠΑΡΑΚΑΛΟ ΝΑΣΙΛΗΣ

  110. Zωη Says:

    για σου φιληναδα μου τικανιs

  111. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

  112. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗΝΑΔΑ

  113. ΖΩΗ Says:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ

  114. Ανώνυμος Says:

    TI KANIS KALA

  115. Ανώνυμος Says:

    ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΣΕΙΧΩ ΕΣΕΝΑ

  116. Ανώνυμος Says:

    πασ ντα μου εμιτελουσ

  117. Ανώνυμος Says:

    ΣΙΝΟΜΙ ΓΙΑ ΤΙ ΟΔΕΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙ ΝΑΙ ΕΡΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

  118. Ανώνυμος Says:

    που εισαι

  119. Ανώνυμος Says:

    καλητερη μου φιλι τη κανις εγω χαια ει μαι αροσι

  120. zoe Says:

    πο εισαι

  121. Ανώνυμος Says:

    για σου καλημερα ειμαι στο σπιτι μου

  122. Ανώνυμος Says:

    για τι ειμαι αροσι

  123. Ανώνυμος Says:

    ΠΑ ΝΤΗ ΣΕΜΕ ΜΟΥ

  124. Ανώνυμος Says:

    ΠΟ Υ Ε ΤΙΚΑΝΗΣ

  125. Ανώνυμος Says:

    ΦΙΛΙ ΝΑΔΑ ΠΙΟΝ ΚΑΝΑ ΦΙΛΟ ΜΑΝΤΗ

  126. Ανώνυμος Says:

    ΘΑ ΣΟΥ ΠΟ ΤΟ BILL KAUIIIIZ TOKIO HOTEL

  127. Ανώνυμος Says:

    που εισαι καλημου

  128. Ανώνυμος Says:

    θελω να μου δοσις το τηλεφανο σου

  129. Ανώνυμος Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ

  130. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
    ΕΓΩ ΣΕΝΟ ΜΕΝΙΜΑ

  131. Ανώνυμος Says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΝΑΔΑ
    ΒΟΤΑ

  132. Ανώνυμος Says:

    ΣΕΡΙΣ ΕΠΑΘΟ ΕΣΝΑ

  133. Ανώνυμος Says:

    ΕΙΤΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΑ

  134. Ανώνυμος Says:

    ΘΑ ΠΑΝΤΙ ΣΙΣ

  135. Ανώνυμος Says:

    ΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΙ ΘΑΠΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ

  136. Ανώνυμος Says:

    TIKANIS ΜΙΔΕΩ ΜΟΥΘ ΠΙ ΡΕΣ ΤΗΛΕΦΟΝΟ
    ΖΩΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

  137. Ανώνυμος Says:

    τικανις εγω θελω να πα λης το τηλεφονο

  138. Ανώνυμος Says:

    θελω να σε λο τι σο κατι πος θα πος sims ειμαι πος σερις

  139. Ανώνυμος Says:

    εχει αδεφο

  140. Ανώνυμος Says:

    εισαι καλι μου

  141. Ανώνυμος Says:

    εσύ σι πο σχολειο

  142. Ανώνυμος Says:

    εχεις αγωρι

  143. Ανώνυμος Says:

    που εισαι φιληναδα

  144. Ανώνυμος Says:

    εισαι

  145. Ανώνυμος Says:

    παντι σις

  146. Ανώνυμος Says:

    σουρεσι καλομοιρα

  147. Ανώνυμος Says:

    σαφινο αθελις σιλεμε

  148. Ανώνυμος Says:

    μινημα

  149. Ανώνυμος Says:

    φιλιναδα σιμα ορα σχολειο

  150. Ανώνυμος Says:

    ΠΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΑΣ

  151. Ανώνυμος Says:

    ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΑ ΕΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΑ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΟ

  152. Ανώνυμος Says:

    σου ρεσι καλομοιρα

  153. Ανώνυμος Says:

    ειμαι πολυ σχολειο μου σαγαπω λυ

  154. Ανώνυμος Says:

    κανις τι θια μου ενα βαρις να βα λις κακια εμα ζει

  155. Ανώνυμος Says:

    ΜΑΓΑΠΑΣ ΠΟΛΥ

  156. Ανώνυμος Says:

    καλι μου ξιμα εχει

  157. Ανώνυμος Says:

    ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

  158. Ανώνυμος Says:

    για σου φιλι ναδα μου ασερις παπους μου αροσος πολω

  159. ΖΩΗ Says:

    πεσουμου

  160. Ανώνυμος Says:

    ΦΙΛΙΝΑΔΑ ΜΟΥ ΤΙΚΑΝΙΣ ΚΑΛΑ ΔΕΜΟΥΣΕΝΙΣ ΓΡΑΜΑΤΑ ΣΟΥ

  161. Ανώνυμος Says:

    φιληναδα μου παπους μου παιθενε

  162. Ανώνυμος Says:

    φιλη μου τικανις καλα

  163. Ανώνυμος Says:

    παντα μου εσιχο πολυ εσενα

  164. Ανώνυμος Says:

    εμαεθεις οτε παπους παιθενε

  165. Ανώνυμος Says:

    καλημερα φιλι μου

  166. Ανώνυμος Says:

    για σου φιλη μου emo καλο πασχα

  167. ΖΩΗ Says:

    ΘΑΓΙΝΟ ΠΛΟΔΟς ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

  168. ZΩΗ Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗΝΑΔΑ ΜΟΥ ΤΙΚΑΝΙΣ ΚΑΛΑ

  169. ΖΩΗ Says:

    ΚΑΛΙΜΕΡΑ ΦΙΛΙ ΝΑ ΔΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΓΟΤΗ ΜΟΥ ΖΟΓΟΣ ΠΙΓΕΣ

  170. zoepapa εμο Says:

    ποεισε καλήμου

  171. ΖΩΗ Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΑΚΟΥΟ ΜΟΥΣΙΚΗ

  172. zoepapa Says:

    ΓΙΑΣΟΥ ΤΙΚΑΝΙΣ

  173. zoepapa Says:

    φιλη τικανισ

  174. zoepapa Says:

    φιλι μου τικανισ

  175. zoepapa Says:

    emo zoepapa

  176. zoepapa Says:

    για σου φιλη

  177. Maria Says:

    WTF?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!WTF?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!WTF?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!

  178. Maria Says:

    WTF?!?!?!

  179. zoepapa Says:

    για σου

  180. zoepapa Says:

    akoyo tokio hotel εισαι τικανισ

  181. zoepapa Says:

    ok tikavis kala

  182. zoepapa Says:

    okoyo tokio hotel co humanolde
    zoepapa

  183. zoepapa Says:

    για σο σεπαρακαλο ναμοπαντησηε
    πουεισαι

  184. zoepapa Says:

    για θελω να σουπο κατι δενεμε ημο θαειθελα πολυ εγω στο
    μεκαταλαβισ θελω πολυ να γινο ημο καλη αθελησ να γινησ
    φιλη μου εγω δενεχο φιλουσ μεκαροδενο με αγαπη την
    Ζωη αθελησ ναπαλησ τηλεφονο μου
    2106854363 για σου

  185. zoepapa Says:

    για σου θελω να σου πο οτι και εγω ειμαι σακεσας
    θελη να γι νης φιλη μου

  186. zoepapa Says:

    για σας εγω ειμαι Ζωή φιλησας

  187. zoepapa Says:

    ok zoepapa

  188. zoepapa Says:

    ok

  189. zoepapa Says:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

  190. zoepapa Says:

    ΟΚ ΚΑΛΑ

  191. zoepapa Says:

    καλο πουσε εισαι σπιτι σου

  192. zoepapa Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙ ΝΟ
    ΗΜΟ ΣΑΚΑΙΣΕΝΑ

  193. zoepapa Says:

    ΟΚ

  194. zoepapa Says:

    MAMA SOY KALA

  195. zoepapa Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΖΟΗ ΠΑΠΑΓΕΟΡΓΙΟΥ
    ΔΕ ΜΟΥ ΠΑΝΤΙΣΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙ ΝΗΣ
    ΦΙΛΟΥ

  196. zoepapa Says:

    ΠΕΡΙΜΕΝΟ

  197. zoepapa Says:

    σου λεο οτει μαγαπενε κανι

  198. zoepapa Says:

    νασηλεισ να γραψε με κατι θελει να γι νου με
    φιλοι

  199. zoepapa Says:

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

  200. zoepapa Says:

    ΝΑ ΣΟΥ ΠΟ ΚΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΘΕΛΩ ΜΙΑ
    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙ ΝΗΣ ΦΙΛΟΙ

  201. zoepapa Says:

    xaei

  202. zoepapa Says:

    καλα α κου σε με θελω να παρι καπιος μεροχη πορι να παλης
    ενα αγωρι με χο λη
    θα σου δο σο τ τηλεφονο του
    6978819721 κανε μου χαρι μειλησε το

  203. zoepapa Says:

    α θελεισ να μου δω σεις το τηλεφονω σου μειλαμε

  204. zoepapa Says:

    βρεθηκε μια γοργονα νεκρη στη ρωσια

  205. zoepapa Says:

    τικανισ καλα εχει παει για κοπες

  206. zoepapa Says:

    εμαθες ελλαδα και σερβια

  207. zoepapa Says:

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΕΝΗΣΕ ΚΑΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙ ΕΝΑ
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΜΥΝΝΙ ΜΑ ΣΟΥ

  208. zoepapa Says:

    ΞΕ ΠΑΡΑ ΚΑΛΩ ΠΑΝΤΙ ΣΕ ΜΕ

  209. zoepapa Says:

    θελω να μειλη σω

  210. zoepapa Says:

    καλη μερα τικανης

  211. zoepapa Says:

    τωρα

  212. zoepapa Says:

    oe-1993@hotmail.com

  213. zoepapa Says:

    κοριτσικη θελω να σω πουσε σπιτι σου λα παντη σεμε
    απαντησης δε σανα σου χρισος αλω θελω να ξε νη σε καλα

  214. zoepapa Says:

    για σου παντησε σε παρακαλω ξελεμε ενα μεινη μα

  215. zoepapa Says:

    tikani

  216. zoepapa Says:

    θελω να μειλησω

  217. zoepapa Says:

    φιλη να δα βρικα τοξερισ αυτο blachveilbrides

  218. zoepapa Says:

    ειναι ημο

  219. zoepapa Says:

    για σου πω σε φιληναδα μου παντησε με

  220. zoepapa Says:

    ξειλεμε κατι μηνημα

  221. zoepapa Says:

    που σε

  222. zoepapa Says:

    tikanis kala

  223. zoepapa Says:

    γιασου που εισαι τικανη σ καλα εμε εγω zoepapa

  224. zoepapa Says:

    poy χαθεικεσ φιληναδα

  225. zoepapa Says:

    giasoy φιληναδα

  226. zoepapa Says:

    κοριτσι που εισαι εχω μερα

  227. zoepapa Says:

    γιασου που εισαι εισαι καλα

  228. zoepapa Says:

    περιμενο μηνιμα σου

  229. zoepapa Says:

    παντα σεπακαλω ναξερω ανησε καλα

  230. zoepapa Says:

    καλα

Σχολιάστε

