χιονίζει ορόφους

απ όλα τα πράγματα στο φέηςμπουκ πιο πολύ με ενοχλεί που χω κολήσει μ ένα παιχνίδι σκοπός του οποίου είναι να χτίζεις έναν ψηλό ουρανοξύστη. κάθομαι τώρα προχωρημένη ώρα, να πετάω ορόφους με έναν ανισόρροπο γερανό. το παιχνίδι δε είναι τράηαλ, ούτε καν ένα κανονικό παιχνίδι της προκοπής. έχτισα μια φορά ένα πύργο 97 ορόφων, ίσα ίσα να περάσω τον αδερφό μου που επίσης έχει εθιστεί με την μαλακία (δε θέλει πολύ). γαμώτο πάρε τα δεδομένα και τις διαστάσεις των γενετικών μου και μετά άσε με ήσυχο. δε θέλω να χάνω τον ωραιότατο βραδυνό μου ύπνο πετώντας τουβλάκια.

3 Σχόλια to “χιονίζει ορόφους”

  1. λολιτα Says:

    εγω παλι εχω εθιστει στο τσατ του φεις μπουκ

    θα ζησω γιατρε μου?

  2. Phevos Says:

    λυπάμαι, όχι

  3. νικολάκι Says:

    αχ αχ ξέρω ποιό λες. υπάρχει και τελευταία κινητά τηλέφωνα νόκια.
    φοβερή πόρωση, indeed, μια μέρα έκλεισα τρίωρο πάιζοντάς το στο κινητό

Σχολιάστε

