ο πανικός

οι κόρες διαστέλλονται επίπονα. κάτι ορμονικό πήγε λάθος, κάποιες έχυσε το νευροδιαβιβαστή που ευθύνεται για την τζαζ μουσική, κάποιος λέρωσε το σεντόνι με ταϊλανδέζικο χυμό από φρούτα του πάθους. Ο Γιουνγκ μου λέει κάτι ακατανόητες μπούρδες για τη συγχρονικότητα αλλά εγώ δε μπορώ να τον προσέξω.

για τη διαδικασία της προσοχής προυποτίθεται μια ικανοποιητική παροχή οξυγόνου. αδύνατη η αναπνοή εκεί έξω τη σήμερον ημέρα. κυρίες και κύριοι τώρα τρέχουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. ο κύριος στο μετρό με συμβουλεύει να μη κουνάω το πόδι μου νευρικά. Θέλω να του χώσω μπουνιά. επιμένει. επιλέγω να μη ακούσω μπλοκάροντας τον με κουφές σκέψεις.

σκέφτομαι να πάω στο σταθμό Λαρίσης και να πάω στο διάολο (μετά τον παλαιοφάρσαλο δυο στάσεις, or something).

αν ήμουν σαπουνόπερα θα πήγαινα στο Λονδίνο για «να σκεφτώ». δεν είμαι και καταλήγω σε κρεπερί της γειτονιάς. εικετεύω να μη μου βάλει πάλει δύο κιλά σοκολάτα. Πρέπει να με λυπήθηκε τόσο σπαρακτικά που το πα, αλλά φευ δε με υπάκουσε. Πάλι σκατά είναι το στομάχι μου. Τρέφομαι με σκατά. (ουαου είμαστε ότι τρώμε) Δε μπαίνουν τα σωστά αμινοξέα απ τη διατροφή, γι αυτό να δεις δε μπορώ να παράγω χαρά-ευτυχία-ευεξία-και-στα-δικά-σας.

Θα πάρω ΚΝΟΡ ΒΙ που είναι για το πούτσο η γεύση σου, και όταν τα πιεις παθαίνεις μια τρελή γνωστική ασυμφωνία λέγοντας «πίεσα τον εαυτό μου να πιει αυτό το ξέρασμα, δε μπορεί να μη κάνει καλό στον γαμημένο τον οργανισμό».με τέτοιες παραγωγικές σκέψεις περνάει η ώρα.

το ΙΚΕΑ σφαιρικό φωτιστικό κουνιέται που και που χωρίς ιδαίτερο λόγο κι εγώ βαριέμαι θανάσιμα χωρίς κανένα πανικό πια και με μια διάχυτη αίσθηση απογοήτευσης που μυρίζει ταϊλανδέζικη καβουρόψυχα.

5 Σχόλια to “ο πανικός”

  1. ο αποτέτοιος Says:

    και εγώ είμαι σε μια κατά κάποιο τρόπο παρόμοια κατάσταση (αλλα μάλλον για άλλους λόγους), αλλά καταφεύγω σε άλλη λύση. το ‘χω ρίξει στις μπύρες. νομίζω είναι πιο ανεκτό και πολύ πιο διασκεδαστικό από το κνορ βι. καλό βράδυ.

  2. Phevos Says:

    κοιτά υπάρχει το εξής πρακτικό πρόβλημα: δε πίνω μπύρα.

  3. ο αποτέτοιος Says:

    κάτι άλλο σε αλκοόλ;

  4. Θρώγκος Says:

    Βότκα; Σάκε; Ρετσίνα; Λικέρ δαμάσκηνο; Ούζο λεμονάδα;

  5. καλυψώ Says:

    σουμάδα.

Σχολιάστε

