όταν πέφτει η αναγνωσιμότητα

μοστράρουμε ένα βαρύγδουπο ποίημα και την αποτελειώνουμε

Κήπος

Ακίνητος μέσα στο κρεβάτι

η μέρα γίνεται παυσίπονο

φυτεύω ανθρώπους στη ταπετσαρία

σπάνια θεραπευτική τεχνική

για ανθρώπους που θυμούνται δυνατά

φυτρώνουν πόλεις στο χαλί

ανεπιθύμητα ζιζάνια της σιέστας

«και όταν θα ‘στε στη κάσα σας θα έχετε πόλεις στη κοιλιά σας»

με περιπαίζει η λάμπα μου.

Σκέφτομαι τη στιγμή του θανάτου το τόκυο να απλώνεται σαν έλκος

στη κοιλιά μου κι εγώ θα ακούω τις ράγες του μετρό να τρίζουν στα δόντια μου

έχει πλάκα

οι φωτινές κουκίδες συντάσονται σε φωσφορίζοντα τραπεζάκια

καθόμαστε και κοιτάμε τον κάμπο από ψηλά

Και μετά σπάμε βράχια και βρίσκουμε στο παραγόμενο χαλίκι μικρές παλάμες να μας χαιρετάν

τα πέρνουν πολύ σοβαρά αυτά τα μικρά χέρια οι συγχωριανοί μου.

τα ρίχνουν στη μουσική τους για να τη κάνουν ψυχότροπη.

τραγουδούν ασυγχρόνιστα κι όλοι μαζί χορεύουμε πάνω απ το ανοιχτό φέρετρο

όπου η Ιστανμπούλ έχει χυθεί σαν έμετος στο προσκεφάλι.

Γέρνω μπροστά

μασουλάω πατατάκια κι οι πόλεις μετά των θανατερών σκέψεων φεύγουν σιγά σιγά απ το δωμάτιο.

μένουν μόνο κάποιοι άνθρωποι στη μοκέτα.

σε μοτίβο κύκλων παρατάσσονται όλα συνωμοτικά

μερικές φορές αδειάζει όλη η κίνηση σε 4 ανθρώπους και μετά κάποιος

ανακινεί το δωμάτιο (μη πάει ο νους σου στο μεταφυσικό, πιθανότατα είναι ο αέρας) και τότε ξεδιπλώνονται 4 ανθρώπινες αλυσίδες κατακλυσμιαίες.

αρχίζω να φοβάμαι ότι το πλήθος ανεβάζει κι άλλο τη θερμοκρασία του δωματίου μου

όταν αυτοαναφλέγομαι

ο καπνός μου μυρίζει Λεωφώρο Συγγρού προφήτη λάμπα πεθαίνω σαν πόλλη.

5 Σχόλια to “όταν πέφτει η αναγνωσιμότητα”

  1. Θρώγκος Says:

    επίσης αποτελειώνεις και την ορθογραφία, αλλά αυτό μάλλον το ξερς.

  2. Phevos Says:

    dyslexia ruelzz

  3. ο αποτέτοιος Says:

    συγνώμη που διακόπτω τον ποιητικό σας οίστρο, αλλά μου φαίνεται ότι η ιστανμπούλ σας επηρέασε βαθέως και υπερβολικώς για να κάθεστε να γράφετε ποιήματα, που παρεπιπτόντως εμένα μου άρεσε, (τώρα βέβαια δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό)

    και ναι η ορθογραφία εξατμίστηκε, εξα’υ’λώθηκε, πήγε από κει που ρθε.

  4. Ανώνυμος Says:

    ήθελες να την αποτελειώσεις αλλά το εφέ ήταν τ’ ανάποδον

  5. νικολάκι Says:

    και το άνωθεν ανώνυμο ήμουν εγώ

Σχολιάστε

