παλιοί φίλοι

ένα τηλέφωνο κομμένο εδώ και μήνες όταν χτυπάει είναι συνήθως κρύπη. Βγήκα απ’ το δωμάτιο καχύποπτος και πλησίασα τη συσκευή διστακτικά σίγουρος πως αν απαντούσα θα έμπαινα (στη καλύτερη περίπτωση) στο Μέητριξ.

-Καλησπέρα σας ο κύριος Τάδες (διαολεμένα γνώριμη φωνή)

-Όχι, ποιος τον ζητάει

-Είμαστε απ τον ΟΤΕ (είμαστε απ’ τον ΟΤΕ?? πληθυντικός; ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, επίσης σε ξέρω, επίσης απ τη φωνή σου συμπεραίνω ότι σίγουρα έχεις κότσο τα μαλλιά σου)

-Ο κ.Τάδε είναι ο αδερφός μου…

-Ναι, μπορείτε να του πείτε ότι έχει ένα υπόλοιπο (κοντοστέκεται, ξύνει τον κότσο;) 86 ευρώ και 50 λεπτών (πλέον η υποψία μου είναι βεβαιότητα)

-Να μπορώ φυσικά

-Ευχαριστώ πολύ. (Το κλείνει και εγώ πια ξέρω ότι μίλησα με την κ. ΣτονεπόμενοΤόνοηΏραθαείναι, με την οποία για πολλά χρόνια φούσκωνα τον λογαριασμό κάνωντας βαθυστόχαστες συζητήσεις. Ακόμα να βγεις στη σύνταξη βρε ψυχή, γαμώ το ασφαλιστικό μου)

6 Σχόλια to “παλιοί φίλοι”

  1. Spy Says:

    Mη μου πείτε! Σας βρήκε;
    Eγώ την ψάχνω μέρες τώρα αλλά προφανώς έχει αλλάξει το νούμερο.
    Oι αφίσες στο δρόμο είναι από άλλες εταιρίες, και προφανώς γιου καν’τ τιτς εν ολντ ντογκ νιού τρυκς.

  2. Phevos Says:

    τώρα συχνάζει στο 14844

  3. Ανώνυμος Says:

    α καλά, μιά χαρά σας βρίσκω.
    Τουλάχιστον ανάμεσά σας υπάρχουν 86 και πενήντα λεπτά.
    Τι να πω και γώ που η κυρία με τον κότσο της άλφα μπάνκ μου αφήνει ένα ραβασάκι κάθε μήνα επι 6 (πάμε αισίως τώρα χρόνια) με το νέο υπόλοιπο που είναι 2 και 54 λεπτά!.
    δ

  4. demetrat Says:

    ξεχασα να συμπληρωσω τα στοιχεια μου κύριε , και βγήκα χωρίς όνομα αποπάνω.

  5. Phevos Says:

    προσέξτε γιατί με την λύσσα που χουν οι τράπεζες τον τελευταίο καιρό μπορεί να ρθουν για να σας πάρουν τα όργανα ενώ κοιμάστε

  6. Sanity Loss Era Says:

    Καταλληλα για βαθυστοχαστες συζητησεις ειναι επισης και τα αδεσποτα σκυλια-προσοχη οχι τα δικα σου, αυτα δε σε προσεχουν απο ενα σημειο και μετα- κυριως τα ξημερωματα. Αν φυγει κατα τη διαρκεια της συνομιλιας μην το βαλεις κατω, θα περασει αλλο.

Σχολιάστε

