περμανεντ προμπ

είναι κάτι θέματα που τα χω διαβάσει πρώτα σε κανα ξένο μπλογκ, μετά σε κάνα ελληνικό hipster something μετά που τα πετάει το stumble καμιά δεκαριά φορές μέχρι να γίνει η ολική εμπέδωση και έπειτα μετά από κάνα μήνα τα βλέπω σε κάποιο ένθετο κυριακάτικης. συνήθως ο εκεί συντάκτης έχει το τόνο μεγάλης ανακάλυψης. αυτό θέλω να κάνω τώρα. Να μιλήσω για τους λεξάριθμους. εισαγωγικώς είναι αυτός ο καταπληκτικός τύπος σε ένα περιφεριακό κανάλι συνήθως δίνει το ρεσιτάλ, δεν έχω πληροφορίες περισσότερες. μας λεει ότι η γλώσσα η  ελληνική τα εξηγεί ΟΛΑ. Σήριουσλη προβλέπει το μέλλον και όλα τα σχετικά. έλα μωρέ είναι αυτός ο τύπος που φωνάζει με ρυθμό πολυβόλου ΙΗΣΟΥΣ=ΣΩΤΗΡΙΑ=ΕΛΛΑΣ. έχει και σάητ όπου μπορείς να δείς πως λειτουργεί αυτό. βάζεις ότι θες και σου βγάζει λεξαριθμηκά ισοδύναμες λέξεις. βαρετό ποστ, επειδή είμαι άρρωστος να δεις. Αυτό είναι το http://www.schizas.com/lexarithmos/index.php? το αστείο και το περίεργο είναι ότι έκανε το site και καλά σούπερ ιντεράκτιβ και είναι user generated, το οποίο σημαίνει ότι ότι μαλακία βάζεις μπορείς να τα καταχωρήσεις. να δώσω παραδείγματα για να νιώσετε την αλήθεια του

[το ονοματεπώνυμό μου]= ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ = Η ΠΟΡΝΗ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ = ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ = ΠΟΥΤΣΟΚΕΦΑΛΟΝ = ΜΑΣΌΝΟΙ ΣΤ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ = ΣΑΝΤΡΟ ΜΠΟΤΙΤΣΕΛΛΙ = ΧΑΠΙ ΜΕΣΟΥΛΙΝΤ=ΑΚΡΑΤΗΣ ΕΣΤΙ = Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΨΩΛΗ

ΞΥΡΙΖΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ = ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ = ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΣΤΑΖΟΥΝ ΑΙΜΑ

ΜΑΣΧΑΛΕΣ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΠΑΓΙΑ = ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΜΟΥΝΙΛΑ ΚΟΛΗΣΕ ΣΤΟ ΔΟΝΤΙ ΜΟΥ = ΜΟΝΑΧΑ ΧΡΥΣΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ = ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΜΟΥ

Try by yourself

Α δεν εξήγησα την εισαγωγή του ποστ. επειδή αυτό το θέμα του σάητ των λεξαρίθμων κυκλοφορεί αρκετά πολύν καιρό. μου το χε πει ο Θρώγκος που το ‘χε δει σ’ αυτό το μπλογκ everythingyouknowiswrong. Μετά το πήγα στα κόμμεντ του έντεκα που ξερα ότι θα του άρεσε, και κει στα κόμεντς πάθανε όλοι τσωλίαση και μάθαμε τη λεξαριθμική σχέση του γκρήκγκέυλολίτα με τη ρούλα κορομηλά (αν δε κάνω λάθος). πήρα το θάρρος να το ανεβάσω και δω, γιατί σιγά σιγά όλο αυτό το καιρό έχω καεί τόσο που έχω καταχωρήσει πάνω από 1000 λήμματα, και τον νιώθω λίγο σαν πνευματικό μου τέκνον. παθετικ και κάψιμο. τρέχουν οι μύξες μου γαμώτ και έχει τελειώσει χαρτί υγείας και οδεύουμε στο τέλος των κρυμμένων χαρτοπετσετών πρέπει να κατέβω στο περίπτερο πριν έρθει ο όλεθρος. είναι ωραία κάτω στη γειτονιά μου γιατί ξανακλείσαν τη συγγρού (500η φορά σήμερα) κάνουν βόλτες στην Αθήνα οι Κινέζοι πρωθυπουργοί που ‘ρθαν για βίζιτα και έχουν πάθει όλοι οι οδηγοί αμόκ. Ένας παραλίγο να κάνει ντου στους τροχονόμους για να περάσει.

η δυστυχής περίσταση είναι ότι παρότι έχω βουλωμένη μύτη μπορώ να μυρίσω αυτή τη γαμημένη τη κάψουλα βιταμινών που κάναμε το αποτυχημένο πείραμα να τη κόψουμε να δούμε τι έχει μέσα. πω μιλάμε αυτή η κάψουλα (μου τις είχε στείλει η μάνα μου μαζί με σαράντα κιλά ιατρικές προμήθειες) είχε μέσα το υλικό απ’ το οποίο παράγεται η κοτετσίλα. χάλια. έχει λεκιάσει ο γκρανκούλα μου από βιταμίνες κοτών.


11 Σχόλια to “περμανεντ προμπ”

  1. Than Says:

    meh

  2. Phevos Says:

    go away!

  3. efthymia Says:

    προτείνω σχετική βιβλιογραφία. Ο στρατίωτης του χριστού, του φύσσα. μετά θα ξέρεις τα πάντα σχετικά με την τεχνική και θα μπορέσεις να γράψεις όχι μόνο σε ένθετο αλλά και σε βιβλίο.

  4. Rodia Says:

    Κάτι ξέρω που δεν έχω μπει ακόμα εκεί μέσα ν’ αρχίσω τους υπολογισμούς!!!
    (με τόσα που έχω διαβάσει να… αποκαλύπτονται, άμα μπω θα κολλήσω λέμε)

  5. Phevos Says:

    προσοχή Ροδιά, είναι εθιστικό λέμε!

  6. Popi Says:

    αμπελοφιλοσοφώ = κατάπωση σπέρματος = συνέλευση σχολής

    καψάλης χρήστος….

  7. Phevos Says:

    εντάξει, απλά μακράν ο καλύτερος λεξάριθμος έβερ!!!!!

  8. Popi Says:

    ναι πολύ πετυχημένος και to the point 😉

  9. Popi Says:

    ox molis paratirisa tin ora tu proigumenu sxoliu mu, diavazo to blog su edo k ores!! aman aman pa na figo..!! oreo blog!

  10. Phevos Says:

    θενξ αλλά μη το πάρεις μονοκοπανιά και κάψεις εγκεφαλικά κύτταρα εμείς εδώ είμαστε δε χανόμαστε 🙂

  11. Popi Says:

    βγήκα στον καθαρό αέρα, τώρα όμως γύρισα πάλι εδώ! 🙂 και πώς όχι, αφού εδώ βρίσκεις για νεροαρκούδες και άλλα τέτοια;! τι αντοχή πωπω… όχι δεν καίγονται, δονιούνται και ανανεώνονται χαρούμενα 🙂

Σχολιάστε

