το πεινασμένο σπίτι

όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να ψάχνω το προφύσενσι για να κάνω τα χαρτιά μου για το εράσμους. δεν ήταν πουθενά. παραξενεύτηκα, έκανα τα πάντα άνω κάτω. ψάχνω μανιωδώς εδώ και δύο μέρες. κάπου στην αναζήτηση ανακαλύπτω ότι μου λείπει και ένα άλλο πτυχίο (κάτι με υπολογιστές, πολυπτυχιούχος όχι μαλακίες). ούτε, ούτε καν. ψάχνω για ένα φάκελο, που έχω μέσα κάτι άλλα χρήσιμα χαρτιά ούτε. έχω χάσει σχεδόν όλα τα πιρούνια. αρχίζω να ανησυχώ α) ότι πάσχω από άνοια β) ότι υπνοβατώ τρώγοντας χαρτιά και οικιακά σκεύη γ) ότι το σπίτι μου είναι στοιχιωμένο από κακόβολους αιώνιους φοιτητές που φθονούν τα πτυχία που ρέουν απ τα μπατζάκια μου.

4 Σχόλια to “το πεινασμένο σπίτι”

  1. Cιphεrhood Says:

    Ξέρω τους ένοχους! Η Μιγγιάνη σου πήρε το proficiency για να αναγκαστείς να το ξαναδώσεις και η Κούλα σου πήρε το ecdl για να δείξει ότι έχει κατοχυρωμένες τις γνώσεις της στους υπολογιστές!

  2. ou ming Says:

    Φοβάμαι πως πάσχεις από πιρούνοια, Φοίβο.

  3. Phevos Says:

    η θεραπεία είναι μία κουταλιά της σούπας μετά από κάθε γεύμα.

  4. ou ming Says:

    Ωραίες οι κουτελιές.

Σχολιάστε

