κενό

τελειώνοντας την εξεταστική σε μια αόριστη διάχυτη αλλά πάντα παρούσα μιζέρια. αναμονή επίσημων διακοπών φασίστες «αγανακτισμένοι κάτοικοι» με μολότωφ, χημικά και τρέξιμο στα στενά γύρω απ’ την ΑΣΟΕ. Μου είναι δύσκολο να κάνω ποστ, να συνδέσω εικόνες τελευταίων ημερών καθώς δεν έχουν νοηματική συνάφεια οπότε θα έπρεπε να πετάξω ατάκτως διάφορα σκόρπια. αν πάρουμε ως σημείον προηγούμενης αναφοράς ένα γενεθλιακό ποστ, τότε έχω να δηλώσω ότι έκτοτε ακολούθησαν διάφορες εικόνες σε αντιδιαμετρικά σημεία της πόλης. περπατώντας στην πατησίων μου πετάξαν ένα κινητό από ένα αμάξι. το περισυνέλεξα παρότι η συνομωσιολογία της παρέας ήταν αντίθετη μ’ αυτή τη πράξη. τελικώς το τζόυστικ ήτο χαλασμένο και το αντάλαξα με ένα πρεζάκι το οποίο μου προσέφερε ένα κράνος. το οποίο κράνος προς το παρόν μένει αχρησιμοποίητο στη μέση του δωματίου μου, σκοτεινή απόδειξη της καμμένης κλεπταποδοχής μου./ η μπιενάλε στη παραλλία είναι ενδιαφέρουσα αλλά δε με ενθουσίασε, ένιωσα δυσφορία σε κάποιο σημείο εκεί στα στενά και χωρίς πολύ οξυγόνο σημεία και ελάχιστα έργα μου τράβηξαν τη προσοχή, όπως οι φωτογραφίες (κι οι λεζάντες) του Ettore Sottsass. επίσης η φωνή απ’ το άηφον που ήταν ο χάητεκ οδηγός και καλά της έκθεσης ήταν εξωφρενικά αστεία, βασικα η φωνή απ’ τις διαφημίσεις της κοσμοτέ (που ήταν χορηγός και πανταχού παρούσα), και τα κείμενα που διάβαζε για μερικούς καλλιτέχνες άσταναπάνε./ ναι και το μπλογκ συνεχίζει να παρακμάζει.

Σχολιάστε

