έρχεται ο Μουμπάρακ

πέρισυ στις 6 δεκέμβρη αμήχανα ψάχναμε να βρούμε πληροφορίες για όσα γινόταν στην Αθήνα. είμασταν παγωμένοι στη Λιουμπλιάνα. σήμερα προσπαθώ πάλι να μπω ιντυμήντια, και πάλι είναι δύσκολο, είμαι τώρα όμως σε υποτροπική ζώνη. τον δεκέμβρη θέλω πολύ να τον προσαιτεριστώ κάπως, να γίνω κομμάτι του αλλά το δικό μου το δεκεμβριανό βίωμα είναι και θα είναι εμφανώς άλλο αν και για μένα τουλάχιστον σημαντικό.
εδώ  έρχεται ο Μουμπάρακ (20ετής πρωθυπουργός/ποπ άηκον) οπότε βιώνω την αστυνομοκρατία.. έχουν παρατάξει όλο το στρατό στους δρόμους, και έχουν βάλει τους φαντάρους σε μια μακρυά σειρά με τη πλάτη στο δρόμο που μου φαίνεται πολύ αγχωτικό, βαριούνται τα δόλια τα φαντάρια όλη μέρα περιμένοντας το Μουμπάρακ. φτιάξαν και τους κεντρικούς δρόμους κάτι είναι αυτό, βάψαν, καθαρίσαν (σε αιγυπτιακά πλαίσια το τελευταίο). δε ξέρω μετά τη γιορτή αισθάνομαι μια γενικότερη κατάπτωση. κανονίσαμε διακοπές πρωτοχρονιάς στη Βαρκελώνη κι αυτό αυτομάτως δημιουργεί μία ματαίωση στο οτιδήποτε προηγείται. είναι σαν να περνάν οι μέρες σε ένα θάλαμο αναμονής για το ταξίδι, και σ αυτόν το θάλαμο γκες γουάτ, κανείς δε θέλει να κάνει κάτι. είναι μια παραίτηση που συνδιάζεται με αραβικά τσιφτετέλια.
πήγαμε προχθές εκδρομή στα τοπικά μνήματα, μαζί με αιγύπτιους φίλους να διαβάσουν κάτι ευχές για  τους νεκρούς, τύπου ψυχοσάββατο. τα μνήματα σ αυτή τη πόλη είναι μακράν απ τα πιο γαμάτα αξιοθέατα. είναι μια τεράστια έκταση με οικογενιακούς τάφους που είναι σαν μικρά σπιτάκια με αυγουλωτούς θόλους. από ψηλά βλέπεις μια ολόκηλρη πλαγιά με μικρά καφέ εξωγκώματα. καλά που πήγαμε με ντόπιους γιατί εκεί είναι σαν λαβύρινθος, ολόκληρη πόλη. μέσα στο κάθε σπιτάκι καθόταν οι οικογένειες (υπήρχε πολύς κόσμος λόγω της γιορτής) τρώγαν (μέσα στους τάφους) και στο τσακίρ κέφι διαβάζαν ένα στίχο κορανικό για τη συγχώρεση. μετά σκαρφαλώσαμε στη κορυφή του λόφου να δούμε τη θέα. απ’ το λόφο και πίσω ξεκινούσε η έρημος, και υπήρχε μια τεράστια αλάνα. παίζαν τα παιδιά ποδόσφαιρο κι όταν έφευγε η μπάλα το μπούλο, έπρεπε να τρέξουν κάτω να τη φέρουν. μου πρότειναν να συμμετέχω όμως φοβάμαι ότι στις απόπειρες μου να ακουμπήσω τη μπάλα τους γένησα αισθήματα λύπησης με την συγκλονιστική αχρηστεία μου. φεύγοντας καβάλησα και γαϊδούρι, έφαγα και ζαχαροκάλαμο και γενικά αιγυπτίασα βαρέως. α δοκίμασα και μια ντόπια σούπα που είχε κάτι βούτυρα-πυρηνικά απόβλητα, αλλά έπρεπε να φάω γιατί θα ‘ταν αγένεια μια που είχα το φαϊνή ιδέα να πω ότι δεν είχα δοκιμάσει αυτή τη σούπα και ότι είχα περιέργεια, οπότε πήγε η άλλη και μου ζέστανε μια πιατάρα. μαλακία αλλά σκέψου μου χε πει τη προηγούμενη ένας γνωστός ότι είναι το αγαπημένο του φαγητό και πως στη διάρκεια της γιορτής το έτρωγε για πρωινό-μεσημεριανό-βραδυνό. λέω τη διάολο πόσο χάλια θα ναι, αλλά ο ίδιος μου χε πει να ζητήσω στο τοπικό φαστφουντ σπέσιαλ πίτσα και είχε πάνω κιμμά σαλάμια πιπεριές και τουρσιά (και πεινούσα κι ήταν πανάκριβη έτρωγα και έβριζα, μπουκιά και γαμωσταυρίδι.)

2 Σχόλια to “έρχεται ο Μουμπάρακ”

  1. ou ming Says:

    Μια παραγγελιά θα ήθελα εγώ, τη συνταγή για τη μολοχία αν μπορείς να μου δώσεις, γιατί βρήκα πακιστανικό μίνι μάρκετ στη γειτονιά μου και έχει. Μην ρωτήσεις τον γνωστό όμως, άλλον ρώτα. Επίσης, δεν έχω ξεχάσει, απλώς είναι τόσο χάλια ο ήχος που δεν μπορώ να το διορθώσω. Να αιγυπτιάζεις βαρέως, καλά κάνεις.

  2. Phevos Says:

    τη συνταγή δε τολμώ να τη ζητήσω, είναι απ τα ζητήματα που δε θέλω να ξέρω. κρίμα για το ποντκαστ, να το επαναλάβουμε όταν έρθω οπωσδήποτε

Σχολιάστε

