εδώ κι από κει

μπαίνω στο τρένο για κάιρο, μια ανακούφιση, φαντάζομαι πρωτοχρονιά στη Βαρκελώνη, και λέω επιτέλους να δω και κάτι άλλο. στο Κάιρο η γνωστή σκόνη πανικός στους δρόμους ευτυχώς ο καιρός ειναι καλος. Διαπραγμάτευση στο ταξί, τα αραβικά μου έχουν βελτιωθεί πετυχαίνω πια μια όχι κλεψιμαίικη τιμή. στο μουσείο μου είπαν ότι δε κρατάν τσάντες. πρέπει να το γυρίσω με το μπακπακ στον ώμο. δε πτοήθηκα. κακώς μάλλον. το αιγυπτιακό μουσείο είναι μεγάλο σα δγιο γήπεδα. δε τελειώνει ποτέ, αγάλματα νομίσματα, μπουκάλια, φαραώ, δίνω ένα έξτρα κατοστάρικο και μπαίνω στις μούμιες. 8 άσχημα πτώματα με χαιρετάν φαραωνικά σε μια  αποπνικτική αίθουσα, παιδάκια αλλαλάζουν, αισθάνομαι άσχημα, αν ήμουν νεκρός δε θα μου άρεσε νομίζω να με δείχνουν αλλά αυτές/οι ήταν καργιόληδες φαραώ οπότε δε συμπονώ. μετά έπρεπε να συναντήσω το φίλο που θα με φιλοξενούσε, ο οποίος να σημειωθεί δε μιλούσε εγκλέζικ. περιπλανιόμαστε στη πόλη, οι ώμοι μου πια καίγονται απ τα λουριά του σάκου, κάτω απ τις θηριώδεις γέφυρες, διαπραγματεύσεις για λεωφορείο, το Κάιρο είναι τόσο αντιανθρώπινο που είναι γοητευτικό, για τον επισκέπτη το βίωμα της πόλης είναι τόσο ξένο που νιώθει σα να είναι μια κάμερα που απλά καταγράφει πολύχρωμες εικόνες γύρω του. φτάνουμε στο σπίτι, που είναι φοιτητικό σπίτι στο αιγυπτιακό, και ειληκρινώς δε περίμενα όλοι οι κουστουμάτοι φίλοι (που μπροστά τους εγώ με τις φόρμες είμουν ο απόλυτος λέτσος) θα μέναν σε διαμέρισμα σ αυτή τη κατάσταση. γενικά παρότι έχω ζήσει στο σπίτι μου στηνΑθήνα μέχρι η εξαθλίωση να το καταλάβει, χωρίς να ενοχλούμαι ιδιαίτερα, μπορώ να πω ότι κάποια πράγματα στο σπίτι αυτό έκαναν το δυτικό μου κομμάτι να πει έλα ρε είναι του ματς . τρώγαν πασατέμπο και πετούσαν τσώφλια στο πάτωμα, το ίδιο αποτσίγαρα και λοιπά σκουπίδια, γενικά η εικόνα χαβούζας. το σπίτι καθ’ αυτό ήταν ένα κανονικό διαμέρισμα αλλά είχε υποστεί κάτι σαν τυφώνα. παντως πέρασα πολύ καλά κι αυτό υποθέτω μετράει περισσότερο, ένιωσα άνετα και άκουσα διάφορες ιστορίες, το βραδυνό σερβιρίστηκε σε μια εφημερίδα στο πάτωμα, αλλά πια είχα εγκληματιστεί και μου φάνηκε νορμάλ. Μιλούσαμε μέχρι αργά, ευτυχώς είχε έρθει και ένα άλλο παιδί που μιλούσε καλά αγγλικά. Σε κάποια φάση ο Αμρ που με φιλοξενούσε με κοίταξε με σοβαρό ύφος και μου είπε θέλω να σε ρωτήσω κάτι, πως γίνεται και εσείς ταξιδεύετε και βλέπετε όλα αυτά τα πράγματα. θέλω κι εγώ να ταξιδεύω. αισθάνομαι ένα μούδιασμα, προσπαθώ να πω κάτι σε απλά αγγλικά. ο Αμρ είχε έρθει στην Αθήνα πριν μερικές εβδομάδες με ένα πρόγραμμα ανταλλαγής και του έχουν ενεργοποιηθεί διάφορα. μετά με ρωτάν σε πια πόλη του κόσμου θα ήθελα να ζω. στο μυαλό μου σκάει η Αθήνα, αλλά δε θέλω να το παραδεχτώ, λέω αν έπρεπε να διαλέξω απ’ τα μέρη που ‘χω δει μάλλον θα έλεγα το Άμστερνταμ. «μα γιατί εκεί?»,»δε ξέρω, είναι μια όμορφη πόλη και οι  άνθρωποι είναι πολύ ανοιχτοί εκεί» «όχι με μας». δευτερο μούδιασμα. To ταξίδι για βαρκελώνη ήταν καλό. η πόλη υπέροχη και η κραιπάλη νονστοπ. πάντως τη πρωτοχρονιά δεν είχε πυροτεχνήματα, που μας έκανε εντύπωση, στις Σέρρες να πας ένα πυροτέχνημα το πετάν, ούτε μια αντίστροφη μέτρηση. ήπιαμε τάκατάκα τη σαμπάνια απ τα ντιούτη φρη και ανηφορίσαμε. 5 μέρες εκεί περπατήσαμε όσο δεν είχαμε περπατήσει τους τελευταίους 3 μήνες στην αίγυπτο, και φωτογραφήσαμε κάθε γκαουντίσιο πράμμα από κάθε πιθανή τουριστική οπτική γωνία. το ταξίδι του γυρισμού βαρύ και δύσκολο. στο αεροπλάνο παίζει το 500 days of summer που είναι ότι πρέπει για το ταξίδι. στο Κάιρο δεν έχει εισητήρια για το τρένο και θα πρέπει να μαστε όρθιοι για κάνα τετράωρο. μας μιλάν κάτι φοιτητές και κόσμος μαζεύεται γύρω μας στο κυλικείο. είμαστε ατραξιόν του τρένου και ΠΟΛΥ εξαντλημένοι. αισθάνομαι ότι αυτή είναι η πιο μπαντ τριπ στιγμή της ζωής μου, λοξά απέναντι απ το σημείο που στέκομαι υπάρχουν ξερατά. φτάνουμε χαράματα, την ώρα της πρωινής προσευχής. Αλαχου Ακμπαρ, και όνειρα γλυκά.

4 Σχόλια to “εδώ κι από κει”

  1. Θρώγκος Says:

    αξιαγάπητο

  2. faggot Says:

    teleio teleio

  3. Στάσσα Says:

    Βάνε όμως βρε πουλί μου καμιά παράγραφο, μου βγήκανε τα ματάκια μου!

  4. stel Says:

    σχολειο δεν εχης μικρη μαγια τσοκλη;

Σχολιάστε

